S03-2022
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | ||
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | ||
3 | Základné informácie o projekte |
- Návštevy: 365
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | ||
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | ||
3 | Základné informácie o projekte |
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | About Me | https://fiit.agnicoli.org/gEYfB |
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | Knowledge Contribution | https://fiit.agnicoli.org/LVBY7p , https://fiit.agnicoli.org/Jxwys |
3 | Základné informácie o projekte | Project Summary | https://fiit.agnicoli.org/4O82t |
About Me
Som študentom 2. ročníka na inžinierskom štúdiu na FIIT STU BA. Tento predmet som si vybral najmä kvôli možnosti vytvoriť niečo, čo je uchopiteľné, narozdiel od softvéru, s ktorým som v kontakte najviac. Medzi moje záľuby vo voľnom čase patria z najväčšej časti filmy a seriály, ale rád si tiež niečo zahrám.
Knowledge Contribution
Môj hlavný vedomostný príspevok predstavuje oblasť vývoja PC hier (Game development) v herných enginoch. Dôvod výberu je ten, že okrem hrania hier ma vždy zaujímalo ako taká hra vzniká. V krátkosti som rozobral 2 najznámejšie enginy, Unity a Unreal Engine. Z hľadiska osobných skúseností som si vyskúšal vývoj práve v prostredí Unity.
Project Summary
Naším projektom, skrz spoločné záľuby, sa stala miešačka hracích kariet (napr. pokrové karty). Cieľom je zabrániť nečestnému miešaniu kariet a teda zachovanie fair-play v hre. Táto miešačka kariet funguje na princípe už existujúcich riešení ako na videu nižšie:
.Naša finálna verzia spomínaného CardShufflera vyzerá takto:
Cesty k jednotlivým diagramom v prostredí Enterprise Architect:
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | ||
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | ||
3 | Základné informácie o projekte |
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | About me | https://fiit.agnicoli.org/7EIdrD |
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | Knowledge Contribution | https://fiit.agnicoli.org/LpkyJf |
3 | Základné informácie o projekte | Project Summary | https://fiit.agnicoli.org/4O82t |
About Me
Volám sa Marián Jarník a momentálne som študentom 2. ročníka inžinierskeho štúdia na FIIT STU. Popri štúdiu pracujem v Slovenských elektrárňach ako dátový analytik. Medzi moje záľuby patrí predovšetkým športovanie (cyklistika, futbal, hokejbal, florbal, šach, poker) a sledovanie filmov a seriálov.
Knowledge Contribution
V mojom Knowledge contribution som sa zameral na jadrovú energiu a jej (ne)ekologickosť. Tému som si vybral, pretože si myslím, že niektorí ľudia stále odmietajú jadrovú energiu a pritom sa jedná o jeden z najefektívnejších a najekologickejších spôsobov výroby elektrickej energie.
Project Summary
V projekte sme v tíme vyrábali automatickú miešačku kariet.
# | Položka | Popis | linka | Full EA path |
1 | Predstavenie | About Me | (below) | |
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | Knowledge Contribution - Randomness and Fairness in Card Shuffling, Coin Tossing and Dice Rolling |
https://fiit.agnicoli.org/mT3Id | STHDF-2022-2023.02.Students.S07 | RK .03.D3-Analysis.PCG_0286_S07-KnowledgeContribution .PCG_0286_S07-RandomnessAndFairness_CardsCoinsDice |
3 | Základné informácie o projekte | Project Summary - P01-S04-S06-S07-CardShuffler | https://fiit.agnicoli.org/Rm8qg | 02.APV-Assets-Perspectives-Views .2022-2023-APV - Assets - Perspectives - Views-2022-2023 .2022-02.Model of Instances .01.Assets.PCG_0148_01.Business .02.PCG_0273_Deliverables.PCG_0233_01 .Deliverables FOR STH.PCG_0238_03 .Project Summary.PCG_0170_02 .Students.S07.P01-Project Summary |
Name: Róbert Karpiel
Faculty: FIIT STU BA
Study program: I-IS2 Intelligent Software Systems
Year: 2 (Ing.) / 5 (Bc. + Ing.)
Bachelor's / Master's thesis focus: Intelligent agents for RTS games (StarCraft), neural networks
Employment: Junior Developer @ [...] Slovakia
Interests: video games (PC) and modifications (creation, translation), TTRPG (Actual Play)
Motivation for SMVIT/STHDF: I wish to take as many opportunities and try out as many abilities and skills as possible during my studies to see if I find the particular field interesting and worthy of further attention in the end; so far, no other subject I took offered the opportunity to pursue this more "hands-on" area of computer science (3D modeling, CNC machining etc.).
My KC focuses on the mathematics and statistics of randomness in events often considered "random", such as coin tossing, dice rolling or card shuffling and dealing; especially on the academic works and papers of Persi Diaconis, Professor of Statistics and Mathematics at Stanford University. It also partially serves as the basis for our project, P01-CardShuffler. The whole KC can be found here.
As mentioned above, we decided to create an automatic card shuffling machine for our project. Our primary motivation was to speed up and automate the tedious preparation of card games so that players can use the time needed to sufficiently shuffle the cards more meaningfully. Furthermore, we wanted to raise awareness about the less intuitive facts about randomness in card and board games, such as the difference between various kinds of shuffles (and possibly use the end result in our own randomness-focused experiments).
# | Položka | Popis | linka |
1 | Predstavenie | ||
2 | Príspevok do vedomostnej databázy | ||
3 | Základné informácie o projekte |
Strana 1 z 4